Skal du eller din virksomhed have en blog?
Fordelene står i kø, uanset om det er privat eller som virksomhed.
Jeg vil prøve herunder at ridse nogle af de ting op som en blog kan gøre for dig.
Jeg startede faktisk denne hjemmeside som en WordPress Blog tilbage i 2009, med tips og guides til WordPress platformen. Så jeg tager i den grad min egen medicin når jeg siger en blog kan være en guldrandet forretning for dig.
Øge og skabe tillid
En blog kan bruges til nyheder og andet information fra virksomheden, men der hvor man virkelig kan skille sig ud er ved at lave uddybende blog indlæg om emner man er specialiceret i, og dermed vidergive viden om sin niche.
Værdibringende indhold vil få tilliden til dig eller din virksomhed til at stige, og søgemaskinerne vil opfatte det på samme måde, og give dig trafik måned efter måned, år efter år.
Som rygrad i SEO & Social
Du får brug for et sted på din hjemmeside til at lægge indhold & artikler når du begynder at arbejde med SEO og Sociale medier. Her kan du bruge bloggen, og på den måde linke til dit indhold, fra alle relevante platforme som facebook osv.
Søgemaskinerne elsker indhold og jo mere du har, jo større chance er der for du bliver fundet på forskellige emner inden for din niche.
Når de besøger din hjemmeside/blog, er det oplagt at bruge de sociale medier til at fastholde interesserede.
Kan integreres over alt
En WordPress blog kan tilpasse på alle tænkelige måder og er verdens mest brugte blogging system, og er samtidig open source.
Den kan integreres på din nuværende hjemmeside i samme design, eller bloggen og din nuværende hjemmeside kan smeltes sammen til en samlet løsning.
WordPress er søgemaskinevenligt, og når du vælger en løsning fra mig søger jeg naturligvis for at du har de bedste vilkår for at komme godt igang med at blogge.